Κατηγορία: Οργάνωση & Διοίκηση, Πωλήσεις, Βελτίωση Ικανοτήτων Διοίκησης, Προσωπική Ανάπτυξη | |||
Σε ποιους απευθύνεται: | |||
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων που συμμετέχουν στη διαδικασία των διαπραγματεύσεων και έχει σχεδιαστεί για ολιγομελή ομάδα 16 - 20 ατόμων. | |||
Σκοπός: | |||
Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν : •Να χειρίζονται αποτελεσματικότερα κάθε περίπτωση διαπραγμάτευσης. •Να πετυχαίνουν συμφωνίες που εξυπηρετούν τα συμφέροντα τους. •Να βελτιώνουν ταυτόχρονα τη σχέση τους με το άλλο μέρος διασφαλίζοντας συνθήκες και όρους μακροχρόνιας συνεργασίας. •Να χειρίζονται «σκληρούς» διαπραγματευτές. •Να αναγνωρίζουν και να αποφεύγουν «παγίδες» στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης. | |||
Περιγραφή: | |||
Η βελτίωση των δεξιοτήτων διαπραγμάτευσης στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος επίλυσης προβλημάτων και ταυτοχρόνως βελτίωσης της σχέσης με το άλλο μέρος, ακολουθώντας μια στρατηγική διαπραγμάτευσης που βασίζεται στις αρχές και πρακτικές εφαρμογές που έχει διατυπώσει ο καθηγητής W. Ury, του Πανεπιστημίου του Harvard. Οι συμμετέχοντες, εκτός από τη θεωρητική τεκμηρίωση, θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν πρακτικά τις διαπραγματευτικές τους δεξιότητες, μέσα από ένα μεγάλο αριθμό διαπραγματεύσεων που θα διεξάγουν οι ίδιοι με μορφή “role playing” κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Θέματα του Σεμιναρίου •Διαχωρισμός των ανθρώπινων σχέσεων από τη διαπραγματευτική διαδικασία. •Αποκάλυψη συμφερόντων και εστίαση στα συμφέροντα πίσω από τις θέσεις. •Ανάδειξη επιλογών αμοιβαίου οφέλους. •Χρήση αντικειμενικών κριτηρίων για τον χειρισμό των αντικρουόμενων συμφερόντων. •Ανάπτυξη εναλλακτικών αντί συμφωνίας και ισχυροποίηση διαπραγματευτικής θέσης. •Χειρισμός «σκληρών» διαπραγματευτώ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: Έναρξη: 11/04/2011 Λήξη: 12/04/2011 Πόλη: ΑΘΗΝΑ Tόπος: Ξενοδοχείο CENTRAL, Απόλλωνος 21 - Πλάκα 2 ημέρες - (16 ώρες) 9:30 - 17:30 ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ |