Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Συνέδριο “Επικοινωνία, η επόμενη μέρα”

Το Συνέδριο “Επικοινωνία, η επόμενη μέρα” διοργανώνεται στις 23 Μαρτίου με τις δυνάμεις του χώρου της Διαφήμισης και των ΜΜΕ να ενώνονται για πρώτη φορά σε τόσο μεγάλο εύρος και αποφασισμένες να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα του κλάδου. Γιατί, αυτή η κρίση χρειάζεται λύση...


Μια συζήτηση για την κρίση των ΜΜΕ, της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης ακούγεται κάπως... αδιάφορη για το ευρύ κοινό. Περίεργο, γιατί κανονικά το ευρύ κοινό θα έπρεπε να ήταν το πρώτο που θα ενδιαφερόταν για τέτοιου είδους θέματα, αφού αυτό είναι που καταναλώνει -και σχεδόν καταβροχθίζει- ειδήσεις και brands. Συνεπώς, το τι θα υπάρχει αύριο για να διαβάσεις, δεν είναι καλό να το ξέρεις ή τουλάχιστον να σε ενδιαφέρει;

Πριν από δύο χρόνια, όταν έλαβε χώρα το συνέδριο “Brands in Crisis”, η κρίση στα ΜΜΕ και τη διαφημιστική αγορά ήταν κάτι που ερχόταν. Κάτι που οι περισσότεροι έβλεπαν στον ορίζοντα, αλλά ελάχιστοι ήταν εκείνοι που άρχισαν να προετοιμάζονται, να αλλάζουν, να εξελίσσονται. Τώρα, η κρίση είναι για τα καλά εδώ και οι συνέπειές της ακόμη περισσότερο. Γι' αυτό και το συνέδριο με τίτλο “Επικοινωνία: η επόμενη μέρα” μοιάζει ως η πιο σημαντική σύμπραξη δυνάμεων του χώρου, ώστε πλέον να βρεθούν λύσεις και όχι απλώς να συζητηθούν προβλήματα.
Διαφημιζόμενοι, Εταιρείες Έρευνας Αγοράς, Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης θα συγκεντρωθούν στις 23 Μαρτίου στο Metropolitan Expo, όπου θα διεξαχθεί το συνέδριο "Επικοινωνία, η επόμενη ημέρα" (δείτε εδώ) με σαφείς και συγκεκριμένους στόχους, όπως οι παρακάτω
• Να υπάρξει σαφής εικόνα της αγοράς και των προκλήσεων που ενέχει αυτή σήμερα.
• Να γίνει κατανοητό πως, με τη βοήθεια της επικοινωνίας, τα brands μπορούν να αποκτήσουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
• Να ξεκαθαριστεί τι και πώς πρέπει να αλλάξει για να μπορέσουμε να φτάσουμε στην «Επόμενη Μέρα».
• Να ακουστεί ένα προτεινόμενο νέο μοντέλο συνεργασίας και λειτουργίας που μπορεί να υποστηρίξει τις προαναφερθείσες αλλαγές και να αυξήσει τους δείκτες εμπιστοσύνης από και προς όλους τους κρίκους της αλυσίδας (επιχείρηση - έρευνα - agency - M.M.E. - καταναλωτής - κράτος).
• Να διαμορφωθεί ξεκάθαρη άποψη για τον ρόλο της πολιτείας στον χώρο της επικοινωνίας και το πώς πρέπει να διαφοροποιηθεί αυτός προκειμένου να επιβιώσει η αγορά.
Ακολουθεί το trailer του Συνεδρίου. Το ερώτημα που θέτει το βίντεο “Πώς θα ήταν ο κόσμος χωρίς διαφήμιση και επικοινωνία” προφανώς είναι ρητορικό. Ο κόσμος του 1900 θα ήταν πιθανόν να ήταν καλύτερος. Ο κόσμος του 2011 θα ήταν ανούσιος...
Δείτε το βίντεο