Συναισθηματικές αντιδράσεις απέναντι στα brands
Της Rachael King
Οι χρήστες του ίντερνετ λατρεύουν να μιλάνε στο διαδίκτυο για την τεχνολογία, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι λατρεύουν τις εταιρείες τεχνολογίας για τις οποίες μιλάνε. Εμείς ρωτήσαμε τη NetBase, μια εταιρεία που μετρά την στάση των καταναλωτών απέναντι στα brands, προκειμένου να διαπιστώσουμε ποιο brand προκαλεί τα εντονότερα συναισθήματα.
Η NetBase, δημιουργός του Brand Passion Index, ανέλυσε διαδικτυακές συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε διάστημα ενός έτους και αφορούσαν τις 10 μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας, βάσει της χρηματιστηριακής τους αξίας, καθώς και τις ιδιωτικές διαδικτυακές εταιρείες που κοστολογούνται υψηλότερα. Για τη διεξαγωγή της έρευνας η NetBase εξέτασε τα σχετικά tweets του Twitter, τα posts του Facebook, καθώς και τα σχόλια σε ειδήσεις και sites αξιολόγησης προϊόντων.
Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι δέκα εταιρείες που συζητιούνται περισσότερο στο διαδίκτυο, σε αντίστροφη κατάταξη, ξεκινώντας δηλαδή από αυτήν που είχε τα λιγότερα σχόλια. Στις σχετικές διαφάνειες οπτικοποίησης των αποτελεσμάτων, όσο μεγαλύτεροι είναι οι κύκλοι που αντιπροσωπεύουν τις εταιρείες, τόσο περισσότερα είναι τα σχόλια. Σημείωση: λόγω στρογγυλοποίησης, τα ποσοστά που αφορούν την κάθε εταιρεία δεν έχουν πάντα άθροισμα 100%.
Της Rachael King
Οι χρήστες του ίντερνετ λατρεύουν να μιλάνε στο διαδίκτυο για την τεχνολογία, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι λατρεύουν τις εταιρείες τεχνολογίας για τις οποίες μιλάνε. Εμείς ρωτήσαμε τη NetBase, μια εταιρεία που μετρά την στάση των καταναλωτών απέναντι στα brands, προκειμένου να διαπιστώσουμε ποιο brand προκαλεί τα εντονότερα συναισθήματα.
Η NetBase, δημιουργός του Brand Passion Index, ανέλυσε διαδικτυακές συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε διάστημα ενός έτους και αφορούσαν τις 10 μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας, βάσει της χρηματιστηριακής τους αξίας, καθώς και τις ιδιωτικές διαδικτυακές εταιρείες που κοστολογούνται υψηλότερα. Για τη διεξαγωγή της έρευνας η NetBase εξέτασε τα σχετικά tweets του Twitter, τα posts του Facebook, καθώς και τα σχόλια σε ειδήσεις και sites αξιολόγησης προϊόντων.
Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι δέκα εταιρείες που συζητιούνται περισσότερο στο διαδίκτυο, σε αντίστροφη κατάταξη, ξεκινώντας δηλαδή από αυτήν που είχε τα λιγότερα σχόλια. Στις σχετικές διαφάνειες οπτικοποίησης των αποτελεσμάτων, όσο μεγαλύτεροι είναι οι κύκλοι που αντιπροσωπεύουν τις εταιρείες, τόσο περισσότερα είναι τα σχόλια. Σημείωση: λόγω στρογγυλοποίησης, τα ποσοστά που αφορούν την κάθε εταιρεία δεν έχουν πάντα άθροισμα 100%.
Cisco
Σχόλια: 2.263
Πολύ θετικά: 32%
Θετικά: 55%
Αρνητικά: 3%
Πολύ αρνητικά: 10%
Η Cisco (CSCO), η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εξοπλισμού δικτύων στον κόσμο, είχε το υψηλότερο ποσοστό θετικών σχολίων, καθώς οι χρήστες συχνά δήλωναν ικανοποιημένοι από την αξιοπιστία των προϊόντων της. Επιπλέον, σύμφωνα με την ανάλυση της NetBase είναι η εταιρεία με το μικρότερο ποσοστό στην κατηγορία των αρνητικών σχολίων.
Πολύ θετικά: 32%
Θετικά: 55%
Αρνητικά: 3%
Πολύ αρνητικά: 10%
Η Cisco (CSCO), η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εξοπλισμού δικτύων στον κόσμο, είχε το υψηλότερο ποσοστό θετικών σχολίων, καθώς οι χρήστες συχνά δήλωναν ικανοποιημένοι από την αξιοπιστία των προϊόντων της. Επιπλέον, σύμφωνα με την ανάλυση της NetBase είναι η εταιρεία με το μικρότερο ποσοστό στην κατηγορία των αρνητικών σχολίων.
Σχόλια: 2.747
Πολύ θετικά: 46%
Θετικά: 42%
Αρνητικά: 4%
Πολύ αρνητικά: 8%
Οι χρήστες της LinkedIn έχουν να πουν πολλά καλά λόγια γι’ αυτήν την υπηρεσία επαγγελματικής δικτύωσης. Πολλοί αναφέρουν ότι τη χρησιμοποίησαν με επιτυχία για να βρουν δουλειά ή για να συνδεθούν με τους συναδέλφους τους. Εκτός αυτού, η εταιρεία έχει το χαμηλότερο συνολικό ποσοστό αρνητικών και πολύ αρνητικών σχολίων.
«Στόχος μας είναι να δίνουμε προτεραιότητα στους χρήστες μας και να τους παρέχουμε τα βέλτιστα δυνατά εργαλεία, έτσι ώστε να τους βοηθάμε να είναι πιο παραγωγικοί και επιτυχημένοι στη σταδιοδρομία τους», σχολίασε ο Nick Besbeas, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της εταιρείας. «Είναι πολύ ενθαρρυντικό για μας ότι ο κόσμος είναι τόσο ικανοποιημένος από το brand μας. Όμως πάντα προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι και γι’ αυτό έχουμε αναπτύξει μια πλήρη γκάμα ελκυστικών νέων προϊόντων και υπηρεσιών για το 2011».
Πολύ θετικά: 46%
Θετικά: 42%
Αρνητικά: 4%
Πολύ αρνητικά: 8%
Οι χρήστες της LinkedIn έχουν να πουν πολλά καλά λόγια γι’ αυτήν την υπηρεσία επαγγελματικής δικτύωσης. Πολλοί αναφέρουν ότι τη χρησιμοποίησαν με επιτυχία για να βρουν δουλειά ή για να συνδεθούν με τους συναδέλφους τους. Εκτός αυτού, η εταιρεία έχει το χαμηλότερο συνολικό ποσοστό αρνητικών και πολύ αρνητικών σχολίων.
«Στόχος μας είναι να δίνουμε προτεραιότητα στους χρήστες μας και να τους παρέχουμε τα βέλτιστα δυνατά εργαλεία, έτσι ώστε να τους βοηθάμε να είναι πιο παραγωγικοί και επιτυχημένοι στη σταδιοδρομία τους», σχολίασε ο Nick Besbeas, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της εταιρείας. «Είναι πολύ ενθαρρυντικό για μας ότι ο κόσμος είναι τόσο ικανοποιημένος από το brand μας. Όμως πάντα προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι και γι’ αυτό έχουμε αναπτύξει μια πλήρη γκάμα ελκυστικών νέων προϊόντων και υπηρεσιών για το 2011».
Oracle
Σχόλια: 3.144
Πολύ θετικά: 29%
Θετικά: 48%
Αρνητικά: 8%
Πολύ αρνητικά: 16%
Όπως και η Cisco, η Oracle (ORCL) συγκεντρώνει μεγάλη συμπάθεια στο διαδίκτυο και δεν έχει πολλούς πολέμιους. Ένας σχολιαστής αναφέρει ότι το λογισμικό της Oracle είναι «καταπληκτικό» και τον βοηθάει να «λύνει περίπλοκους γρίφους κάθε φορά που το χρησιμοποιεί».