Συνδεδεμένοι με τα αποτελέσματα των εταιριών παροχής συγκοινωνιακού έργου θα είναι στο άμεσο μέλλον οι μισθοί των διοικήσεών τους.
Στο σχέδιο νόμου για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, που βρίσκεται υπό κατάρτιση, θα προβλέπεται η σύνδεση του μισθού της διοίκησης με την απόδοση της εκάστοτε εταιρίας.
Πρόκειται για την υιοθέτηση ενός συστήματος bonus malus, όπως αυτό ισχύει προκειμένου να καθορίζεται το ύψος του ασφαλίστρου στις περιπτώσεις ασφάλισης οχημάτων. Το σχέδιο νόμου αναμένεται να είναι έτοιμο έως το τέλους του μήνα, προκειμένου να τεθεί σε ισχύ μέχρι τις αρχές του 2011.
Η διοίκηση που αναλαμβάνει την ηγεσία μιας εταιρίας θα γνωρίζει πως έχει σαφείς στόχους, οικονομικούς και συγκοινωνιακούς, να καλύψει.
Τους στόχους αυτούς θα τους θέτει σε συνεργασία με τον μητροπολιτικό φορέα που θα έχει την ευθύνη για τη λειτουργία ολόκληρου του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών.
Σε περίπτωση όπου κάποια διοίκηση δεν καταφέρει να ανταποκριθεί στους στόχους που θα θέτει το επιχειρησιακό πρόγραμμα, θα υπάρχουν ποινές με τη μορφή μείωσης μισθών, ενώ θα υπάρχουν και ποινές που θα αφορούν στη μείωση επιδοτήσεων για την εταιρία.
Αντίστοιχα, στις περιπτώσεις όπου θα υφίσταται υπερκάλυψη των στόχων, τότε θα υπάρχουν μπόνους με τη μορφή ενισχύσεων.
Στο σχέδιο νόμου για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, που βρίσκεται υπό κατάρτιση, θα προβλέπεται η σύνδεση του μισθού της διοίκησης με την απόδοση της εκάστοτε εταιρίας.
Πρόκειται για την υιοθέτηση ενός συστήματος bonus malus, όπως αυτό ισχύει προκειμένου να καθορίζεται το ύψος του ασφαλίστρου στις περιπτώσεις ασφάλισης οχημάτων. Το σχέδιο νόμου αναμένεται να είναι έτοιμο έως το τέλους του μήνα, προκειμένου να τεθεί σε ισχύ μέχρι τις αρχές του 2011.
Η διοίκηση που αναλαμβάνει την ηγεσία μιας εταιρίας θα γνωρίζει πως έχει σαφείς στόχους, οικονομικούς και συγκοινωνιακούς, να καλύψει.
Τους στόχους αυτούς θα τους θέτει σε συνεργασία με τον μητροπολιτικό φορέα που θα έχει την ευθύνη για τη λειτουργία ολόκληρου του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών.
Σε περίπτωση όπου κάποια διοίκηση δεν καταφέρει να ανταποκριθεί στους στόχους που θα θέτει το επιχειρησιακό πρόγραμμα, θα υπάρχουν ποινές με τη μορφή μείωσης μισθών, ενώ θα υπάρχουν και ποινές που θα αφορούν στη μείωση επιδοτήσεων για την εταιρία.
Αντίστοιχα, στις περιπτώσεις όπου θα υφίσταται υπερκάλυψη των στόχων, τότε θα υπάρχουν μπόνους με τη μορφή ενισχύσεων.