Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Σεμινάριο:Εξυπηρέτηση Πελατών(27/11/2010 Αθήνα)

Logo
Εισαγωγή
Η εξυπηρέτηση είναι μια εμπειρία θετική η αρνητική η οποία δημιουργείται στον πελάτη όταν βρίσκεται ή επικοινωνεί με τον πωλητή ή με τον εκπρόσωπο της εταιρείας που προσφέρει το προϊόν ή την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Στο σημερινό δύσκολο και ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου οι εταιρείες παρέχουν παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι το στοιχείο που θα κάνει τη διαφορά για τη δημιουργία δεσμών εμπιστοσύνης μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη.
Σκοπός του σεμιναρίου
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αναγνωρίσει τη βαρύτητα που έχει η σωστή εξυπηρέτηση πελατών στην εικόνα μιας εταιρείας αλλά και να προσφέρει τους μηχανισμούς και τις μεθόδους για την άρτια διαχείριση του πελάτη με στόχο την ανάπτυξη μιας εταιρείας. 
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη των τμημάτων Marketing , Πωλήσεων , Logistics , Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Εξυπηρέτησης καθώς και σε στελέχη Διαφημιστικών εταιρειών και εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων αλλά και γενικότερα σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με τους πελάτες.


Κόστος συμμετοχής
Εταιρίες (ατομικό): 300,00 €
Ιδιώτες (ατομικό): 200,00 €
Φοιτητές (ατομικό): 160,00 €
Εταιρίες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 270,00 €
Ιδιώτες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 180,00 €
Φοιτητές (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 140,00 €

για δηλώσεις συμμετοχής πατήστε εδώ