Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Σεμινάριο:Professional sales skills

Logo

Εισηγητής: Ιωάννης ΒολάνηςΓεννήθηκε στην Αθήνα στις 2 Νοεμβρίου 1975. Σπούδασε σε πανεπιστήμιο της Μεγάλης Βρετανίας Διοίκηση επιχειρήσεων και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Διαχείριση ανθρώπινων πόρων (HR-Management).Από το 2002 έως το 2007 εργάστηκε ως επιστημονικός σύμβουλος και υπεύθυνος υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών. Εφάμιλλη ενασχόληση είχε και την περίοδο 2008-2009 όπου και συνεργάστηκε με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος. Ταυτόχρονα όλα αυτά τα χρόνια δραστηριοποιήθηκε και στον ιδιωτικό τομέα συμμετέχοντας σε μελέτες διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού αλλά και διαχείρισης εναλλακτικών πακέτων βιομηχανίας και τουρισμού. Επίσης συμμετείχε σε προγράμματα εκπαίδευσης υπαλλήλων σε μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Πρόσφατα ίδρυσε την εταιρία συμβούλων επιχειρήσεων -Διάρκεια- η οποία εδρεύει στο κέντρο της Αθήνας, παρέχοντας πολλαπλές και καινοτόμες συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Απευθύνεται: Σε τμήματα πωλήσεων, σε τμήματα συμβουλευτικής (έμμεσης) πώλησης, σε φοιτητές διοικητικών επιστημών και γενικότερα σε επαγγελματίες που η πώληση αναδεικνύει την ποιότητα της δουλειάς τους.

Δυνατότητα παρακολούθησης του σεμιναρίου με e-learning.Εάν μένετε μακριά από το χώρο διεξαγωγής του σεμιναρίου ή δεν έχετε χρόνο για να μετακινήστε, μπορείτε να παρακολουθήσετε το σεμινάριο από το σπίτι σας όπου και αν μένετε. Θα χρειαστείτε έναν σταθερό υπολογιστή (ή laptop) με σύνδεση ADSL Ιντερνετ και μία web camera. Με αυτόν τον εξοπλισμό, θα μπορείτε να παρακολουθείτε «ζωντανά» το σεμινάριο, να βλέπετε και να σας βλέπουν σε πραγματικό χρόνο όλοι οι συμμετέχοντες καθώς και οι εισηγητές του σεμιναρίου, να συνομιλείτε μαζί τους και γενικότερα να συμμετέχετε στο σεμινάριο ενεργά σαν να βρίσκεστε στην αίθουσα διδασκαλίας.

Περιγραφή του αντικειμένου: Το αντικείμενο αφορά τις τεχνικές πώλησης βάση αναγκών. Ουσιαστικά στόχος είναι η επίτευξη  πώλησης βάση τεκμηριωμένων και αμοιβαία ωφέλιμων  αποφάσεων.

Στο σεμινάριο αναλύονται τα παρακάτω θέματα:
  • Έναρξη επίσκεψης – προσέγγισης πελάτη
  • Διερεύνηση αναγκών
  • Υποστήριξη αναγκών
  • Κλείσιμο πώλησης –συμφωνίας
  • Χειρισμός αδιάφορου πελάτη
  • Λέξεις κλειδιά  -ευκαιρία/ανάγκη – ιδιότητα /όφελος 
Ημερομηνίες, ώρες διεξαγωγής, κόστος των σεμιναρίων-κράτηση θέσεωνΟι ημερομηνίες και ώρες διεξαγωγής των σεμιναρίων διαμορφώνονται σύμφωνα με τις προτιμήσεις όλων όσοι έχουν δηλώσει το ενδιαφέρον τους στα σεμινάρια που θέλουν να παρακολουθήσουνΓια να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας στα σεμινάρια που διοργανώνουμε, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά (210 8661688) είτε με e-mail στο kseminarion@gmail.com δίνοντάς μας απλώς το όνομά σας, το τηλέφωνό σας και τους τίτλους των σεμιναρίων τα οποία θέλετε να παρακολουθήσετε. (στην περίπτωση που δηλώσετε το ενδιαφέρον σας μέσω e-mail, θα λάβετε επιβεβαιωτική απάντηση). Με αυτό τον τρόπο μπαίνετε στη λίστα κρατήσεων για το σεμινάριο ή τα σεμινάρια που σας ενδιαφέρουν. Σε λίγες μέρες καλούμε τηλεφωνικά εσάς αλλά και όλους όσοι έχουν κρατήσει τη θέση τους στα ίδια σεμινάρια με εσάς και κατόπιν κοινής συνεννοήσεως ορίζονται μέρες και ώρες διεξαγωγής των σεμιναρίων ώστε να εξυπηρετούνται όλοι οι συμμετέχοντες. Τέλος, διευκρινίζουμε ότι δεν χρειάζεται να καταβάλλετε το κόστος των σεμιναρίων για τα οποία έχετε κάνει την κράτησή σας πριν την έναρξή τους και επισημαίνουμε ότι δηλώνοντας το ενδιαφέρον σας στα σεμινάρια που θέλετε να παρακολουθήσετε, δεν δεσμεύεστε οικονομικά και μπορείτε να ανακαλέσετε την κράτησή σας ανά πάσα στιγμή. Το κόστος αναγράφεται στην τελευταία στήλη της γραμμής του τίτλου του σεμιναρίου στην αρχική σελίδα  
(Δίνεται πιστοποιητικό παρακολούθησης του σεμιναρίου με αναγραφή των  ωρών διεξαγωγής του.)

Επισήμανση: Εάν σας ενδιαφέρει να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, δηλώστε τη συμμετοχή σας τώρα διότι οι θέσεις είναι περιορισμένες.