ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
· σε πωλητές μεγάλων επιχειρήσεων που ευθύνονται για τον χειρισμό σχέσεων με σημαντικούς πελάτες.
· σε οικονομικά στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν να οργανώσουν τις γνώσεις τους σχετικά με θέματα που αντιμετωπίζει καθημερινά μια επιχείρηση.
· σε στελέχη λογιστηρίων και στελέχη ελέγχου πίστεως που θέλουν να ξεπεράσουν την έννοια της αυστηρής λογιστικής απεικόνισης και να κατανοήσουν την λειτουργία της αγοράς.
ΣΚΟΠΟΣ:
ΣΚΟΠΟΣ:
Ο πωλητής είναι η πρώτη γραμμή της επιχείρησης. Ο πωλητής εκτός από το να ξέρει να πουλάει πρέπει και να αξιολογεί σε ποιόν πουλάει. Επίσης πρέπει να αναγνωρίζει νωρίς τις τάσεις και τους κινδύνους της αγοράς σε συνδυασμό με τις ανάγκες των πελατών, και να παίρνει άμεσα τα ενδεικνυόμενα μέτρα.
Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι πωλητές ορισμένες βασικές οικονομικές έννοιες που έχουν σχέση με την γενικότερη αξιολόγηση των πελατών τους. Αναλύονται θέματα μεταβαλλόμενων αναγκών λόγω εποχικότητας και δίνονται κανόνες για την αξιολόγηση της ρευστότητας, της σχέσης των ιδίων προς τα ξένα κεφάλαια, της κερδοφορίας και της αποδοτικότητας.
Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται επίσης οι κλαδικοί και επιχειρησιακοί κίνδυνοι και διδάσκονται τρόποι αντιμετώπισης των. Επίσης διδάσκονται τρόποι αξιολόγησης της φερεγγυότητας και των αναγκών των πελατών.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
1. Βασικές αρχές αξιολόγησης του Πελάτη, στοιχεία Λογιστικής, αξιοπιστία των πηγών πληροφόρησης, σημασία Οικονομικών Καταστάσεων για τις αποφάσεις παροχής πιστώσεων, στάδια και όρια της ανάλυσης.
2. Γνώση των εργασιών και του Λειτουργικού κύκλου της επιχείρησης, στρατηγικές της, περιβάλλον και αγορά.
3. Ανάλυση των οικονομικών στοιχείων μιας επιχείρησης. Φύλλο επεξεργασίας των στοιχείων. Ανάλυση σημαντικών Δεικτών και Πηγές και Χρήσεις χρήματος / η έννοια του Cash Flow.
4. Κλαδικοί κίνδυνοι, σχετικοί με την δομή του κόστους, την σταθερότητα (ωρίμανση) του κλάδου, τους οικονομικούς κύκλους και τη σημασία τους, την κερδοφορία, την εξάρτηση από πρώτες ύλες και προμηθευτές, τα υποκατάστατα και το θεσμικό περιβάλλον
5. Η καθυστέρηση ή η διακοπή του λειτουργικού κύκλου της επιχείρησης
6. Το μέγεθος της επιχείρησης και η θέση της στην αγορά, η θέση του προϊόντος στην αγορά και τακτικές ανταγωνισμού, η παραγωγή, η διανομή, οι πωλήσεις, η Διοίκηση της επιχείρησης
7. Αξιολόγηση και στρατηγικές μετριασμού των κινδύνων.
8. Γενική εξέταση και αξιολόγηση των εκπαιδευθέντων.
για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδω