Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Ινστιτούτο Επικοινωνίας | Σεμινάριο με θέμα «Marketing στα Social Media»



Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας και το Interactive Advertising Bureau διοργανώνουν την Παρασκευή 6 Απριλίου 2012, σεμινάριο – workshop  »Marketing Seminar on Social Media» διάρκειας 8 ωρών.

Πιο συγκεκριμένα, αντικείμενο του σεμιναρίου, είναι η βασική εξοικείωση στελεχών επιχειρήσεων με τα Social Media και τις δυνατότητες αξιοποίησης τους, στις λειτουργίες της επιχείρησης με έμφαση στο Marketing.

Η μέθοδος
Η μέθοδος παρουσίασης του θέματος χρησιμοποιεί το θεματικό αντικείμενο αυτό καθ’ αυτό, δηλαδή θα γίνει εξοικείωση και διδαχή για τα social media μέσα από τα social media:

Με χρήση video
Online επιδείξεων
Ανοίγματος λογαριασμών
Ενσωμάτωσης (με την πρόοδο του σεμιναρίου) της διδασκαλίας σ΄ένα δημόσια προσβάσιμο μέσο
Οι στόχοι
Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν:

Να αντιλαμβάνονται τι είναι τα social media («μέσα κοινωνικής δικτύωσης») πως ξεκίνησαν και τι μορφές έχουν.
Να καταλάβουν πως εντάσσονται στο σύγχρονο εταιρικό περιβάλλον και τις λειτουργίες που εξυπηρετούν
Να αντιληφθούν τους βασικούς κανόνες εμπλοκής στα social media με έμφαση στη λειτουργία του marketing
Να αναγνωρίσουν τις βασικές πλατφόρμες social media
Να μπορούν να δουλέψουν με τα κυριότερα απ’ αυτά, είτε για προσωπική χρήση είτε για εταιρική
Να αντιληφθούν τις μεταξύ τους διασυνδέσεις και την αξιοποίηση και τα οφέλη τους
Να σχηματίσουν μια πρώτη άποψη για το ποια social media ενδείκνυνται αναλόγως του επιδιωκόμενου στόχου
Τα θέματα

Εισαγωγή στα social media: Θεωρητικό και Τεχνολογικό υπόβαθρο
Social media στην πράξη:
- Blogs
- Social Networks (Facebook)
- Microblogging (Twitter)
- Video and Audio sharing (YouTube, Flickr, Podcasts)
- Social bookmarking (Delicious, Digg)
- Location Based (Foursquare)
Lab: Πως στήνουμε παρουσία στα social media (περιλαμβάνει υποθετικό παράδειγμα εταιρείας με άνοιγμα λογαριασμών και ρυθμίσεις blog, twitter, facebook, youtube)
Βασικές αρχές παρακολούθησης της φήμης στα social media
Wrap-up, συμπεράσματα, αντιδιαστολή με παραδοσιακό marketing & διαφήμιση
Εισηγητές:

Νίκος Αναγνώστου, Partner, Scicada new media agency
Βασίλης Γουλανδρής, Partner, Scicada new media agency
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Ανδρέας Ευαγγελάτος, Στέλεχος Εργαστηρίου Πολυμέσων και Επικοινωνίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος της Επιτροπής Επιμόρφωσης του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε στελέχη τμημάτων marketing, εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων
Σε στελέχη τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών, CRM και πωλήσεων
Σε client service managers εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας, εταιρειών δημοσίων σχέσεων.
Σε στελέχη συμβουλευτικών εταιρειών επικοινωνίας.
Τιμή συμμετοχής

Μέλη IAB Hellas / Ινστιτούτου Επικοινωνίας € 270
Μη μέλη € 310
*(Δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%)
Ημερομηνία και τόπος διεξαγωγής: Παρασκευή 6 Απριλίου, 2012 Ξενοδοχείο Central, Απόλλωνος 21, Πλάκα

Διάρκεια: 8 ώρες, (9:30-17:30)

Πληροφορίες
Αιτήσεις συμμετοχής εδώ

Γραμματεία ΙΕπ / IAB, Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, Τηλ. 210 3318065-7, Fax 210 3213570, email: info@ioc.gr

 1. Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%. (αναμένεται η εγκύκλιος ΟΑΕΔ 2012)
2. Προσοχή: Η καταληκτική ημερομηνία αίτησης για συμμετοχή μέσω ΟΑΕΔ είναι 5 εργάσιμες πριν τη διεξαγωγή του Σεμιναρίου.